piątek, 29 lipca 2011

I ♥ ITALY

Wróciłam z ukochanych już przeze mnie Włoch ! Jeszcze nigdy w życiu tak mocno nie wypoczęłam. Imprezy do rana, nocne chodzenie na plażę i ogólnie panujące tam ciepło. Ciepło przesyłane ze strony słońca i ludzi bardzo pozytywnie nastawionych do świata. Miło było ich poznawać, rozmawiać z nimi i tańczyć ;d Urzekło mnie również piękno tego kraju, Rzymu, Wenecji i już strasznie mocno tęsknie ! Za nowo poznanymi ludźmi za Carnaby, za tamtą mentalnością i ciągłą zabawą. W chwili obecnej pragnę tylko tam wrócić !
Rimini - miasto naszego pobytu

Watykan

Wenecja




10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci , moim marzeniem jest odwiedzić Włochy!

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super fanta! :P a cytat z serialu One Tree Hill (Pogoda na miłość). polecam, cudowny serial!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjecia , widze wyjazd udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie Ci zazdroszczę wyjazdu, tym bardziej że w Polsce non stop deszcz:( jeżeli lubisz przeglądać blogi o modzie zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ja również mogę zaliczyć się do 'zazdrośników'. Lato w Polsce jakoś nas nie rozpieszcza i poza tym te włoskie widoki - ach! <3


    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  6. od zawsze chciałam odwiedzić Wenecję!

    OdpowiedzUsuń
  7. uuummm... kocham włochy :-D

    OdpowiedzUsuń